maanantai 15. lokakuuta 2012

Miksi olen pätkä ja kaikki muistuttaa siitä koko ajan -.-

Tosiaan olen saanut kuulla asiasta nimeltä olen lyhyt jokseenkin moneen otteeseen. Ensinnäkin Yamacon viime lauantaina...joka kolmas ainakin tuli kertomaan että mä olen pätkä. Nimeltä mainitsemattoman Dosun leuhkiessa sillä että seistessään suorassa hän ylttää vallan mainiosti kattoon, minun oliaivan turha edes yrittää samaa. Lisäksi minut nimettiin hobitiksi. :D
Tänään sitten koulussa eka minkä kuulen oli: "vooi kun sä oot niin pikkunen! :3" ja tämäkin lause toistui monta kertaa.
Sitten raahauduttuani basso tunnille consalle tajusin että tietyssä kohtaa conciksen entisen kirjaston tiloissa (nykyiset bändiluokat) mä yltän kattoon, yay :D Luokassa opettajani pomppi kontrabasson kanssa ja hetken kuluttua herra meni kyykkyyn ja yritti soittaa...siitä tosin ei tullut mitään ja hän nousi ylös, katsoi pää kallellaan minua ja totesi: "nyt mä Aada ymmärrän miks sä haluut soittaa normi sähköbassoo etkä kontrabassoa."
Siinä vaiheessa mä mietin että juu en tosiaan halua soittaa soitinta jonka sisälle mentäessä voisin seisoa melkein suorana.
Basson jälkeen päädyin kirjastoon jossa kukaan ei onneksi ilmottanut mulle että olen jokseenkin pienikokoinen, mutta sensijaan näin mummon jolla oli kirkkaan liilat hiukset ja joka väitteli kiivaasti työmiehen kanssa siitä että joka miehen oikeudella hänellä on täysi oikeus kulkea kirjaston nuorten osastolle. (joka siis on toistaiseksi suljettuna kirjaston remontin takia) Yritin siinä sitten asiallisesti palauttaa pari kirjaa ja olla repeilemättä.
Nyt illalla oln lukenut kemian kokeisiin ja nyt menen jatkamaan, bye  bye :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti