sunnuntai 23. joulukuuta 2012

kiitti miitistä rakkaat ^^

Mä aattelin etten mä tekis miitti postausta mutta teen sen näköjään kuitenkin, koska siel oli vaan taas niin mahtavaa. Ensin mulla, Ronyappysella ja Dosulla kesti hetki löytää ihmiset sillä he eivät olleet siellä missä heidän piti olla, mutta mitäpä tuosta, löyettiinpä heijät kuiteski.
Sitten kun päästiin trioon niin kaksi ihanaa vartiaa kävi häätämässä meidät sieltä ulos pakkaseen, ja hiimuiltiin sitten yhren tyypin entiseen kämppään tai oli siel viel jotain huonekalujaki mutta se oli joka tapaukses muuttamas muualle. Muuten ihan hyvä paikka mutta valot olisivat olleet kyllä ihan mukavat vaikka mulla onkin kohtuullisen hyvä pimeänäkö.
Miitis sitten tutustuin uusiin ihmisiin ja sain viettää aikaani ihan parhaan lauman keskellä. Kiitos teille~ ^^

Sitten eilen illalla juttelin yhdelle Venlalle joka oli kans sellanen uusi tuttavuus tai niin mä luulin, mutta sen jälkeen ku se oli sanonu siskonsa nimen ja ku mä olin stalkannu sen profiilikuvia niin mulla alko raksuttaa. Kysyin sitten missä päikkäris se on ollu ja kävi ilmi että me tunnemmekin. Ollaan oltu koko päikkäri ikämme samas ryhmäs.
Kaikkein jännintä tässä on se että ku kattoo mun historiaani ni mulla oli lauma joka hajos koulun alettua ja vähän ennen sitä. Kolmoselle vaihdoin koulua ja keräsin uudet ihmiset ympärilleni ja vuosi vuodelta välit entisiin kavereihín on alkanu rakoilla. Kolmosesta kutoseen mä mietin aina että mä oon nähnyt Ronjan ja muistinkin missä, mutten uskaltanu mennä puhuu. Seiskalla löysimme taas toisemme ja nyt löysin Venlan ja kun miettii ni Anna ja Hemuli ei oo kumpikaan päässy musta kunnolla koskaan eroon ja Tiia taas löytyy joukkueesta vaikkei me kovin kavereita ollakkaan ja sitte Ronyappy ja Venla löyty tänä vuonna. Mä ihan ilmiselvästi kerään vanhaa laumaani takasin, ja olen iloinen heidät löydettyäni :3

Joo ei tässä sitten muuta, yritän postata huomenna taas.

Panda kuittaa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti