tiistai 8. tammikuuta 2013

pika pika sanoi pikachu

Angel

Enkelit vaan ne luotiin maailmaan, kyynelet lasten hakemaan. He veivät ne ylös pilvien taa, vain kerran voit niitä lähteä katsomaan. Kun paluuta ei ole, tie takaisin katoaa, sitä koskaan ei siinä ollutkaan. Sen itse teit etkä takaisin saa, kun joku polkusi kerran käy kadottamaan.  Siis harkitse vielä elämääs, se kerran on ei enempää. Sitä et saa vielä menettää, sillä koskaan et enää sitä sen jälkeen nää. Mä enkeli lupaan sulle sen, että kun kerran siivilles nouset, mä keinoja kaihda en ja jäljessäs luoksesi lähden.
Panda~


Tänään meil oli eka opon tunti...tosin opo itse ei tunnille päässy joten selailtiin vaan jtn ammattilehtisiä. Tahtosin edelleen näytteliäks ja ajattelin että peruskoulun jälkeen hakisin kannakseen ilmasutaito osastoon kun hesaan asti mua ei yksinkertasesti päästetä ja siellä lahesta käsin opiskelu vois olla hiukan ongelmallista ku ajattelin ihan himas viel asustella. Jos sitte lukion jälkee kattos maailmaa uusin silmin ja vois harkita mm teatterikorkeaan hakemista. Tai sitte vaihtoehtosesti jos näyttelijän ura ei siinä vaiheessa jaksa enää kiinnostaa ni kenties lastentarhanopettajaks tai nuorisotyöntekijäks vois opiskella...tarjoilijanaki vois olla ihan kivaa en tiedä...mutta varsinkin jos kerran lukioon menoa kaavailen niin eipä mun tarvi vielä pahemmin tietääkkään.
Mun pitäs kai yrittää jaksaa keskittyy kouluunkin tässä kaiken keskellä...kemia, kielet ja matikka ei oikein tunnu menevän pääkoppaan, muut kyllä. Ruotsin mä sinänsä hallitsen mutta kokeissa mä en kuitenkaan osaa yhtäkkiä yhtään mitään, enkus oikeestaan sama juttu -.-

Asiasta toiseen. Pitäs hommata kankaita seuraavaa cossii...ja kaavat että jotain saisin aikaanki :D Pitäs kans ommella sitte ehkä Ronyappysenki kigu mutta Ronya pieni anteeksi, en ehkä sitä voi tehdä koska 1. aikaa on tosi vähän ja 2. jos en taaskaan osaa ni en voi laittaa mutsii ompelee kiguu sulle, mutta jos onnistun tekee kelvolliset kaavat niin saatpi lainata ^^ Ja Lallalle miun pitäs taiteilla minisilinteri mutta eiköhän se tässä hoidu :)
Perjantaina ois sitte miitti :3 Nyaawwws, pääsen taas näkemään ihania ihmisiä~  On taas tullu hirmu ikävä teitä hömöpupuja, viimekskii oli kivaa, vaikka alkuun olin ujo ja angstasin nurkassa. Mietin vaan että pitäskö olla ihan omana ittenäni vai ottasko ton Agehan peruukin et oisin sitte mustil hiuksilla, mutta en ole vielä ihan varma...

No juu, eipä tässä sitten kai ihmeempiä, Pandailen itseni takemään tästä jotakin enemmän tai vähemmän järjellistä :3

siinä on teille söpö kuva jonka repäsin jostain :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti