perjantai 22. helmikuuta 2013

Jäisit siihen ystäväin~

Otsikko on Katri helenan biisistä Vasten auringon siltaa, kuuntelen siitä tätä Erinin versiota nimittäin par aikaa. Olen siis alkanu kuuntelee jonkun verran suomalaista :) vähän vastapainoks japanilaiselle.

mm. tässä on aivan mahtavat sanat vaikken laulajaa mitenkään fanitakkaan ^^

Tänään en oo muuta ku meinannu nukahtaa tunneille ja nukkunut. Nukkuminen on niin mukavaista, voisin nukkua vaan koko ajan. Sillon ei tarvi huolehtia mistään, ei ajatella mitään, voi vaan leijailla jossain usvassa jota kai uneksi sanotaan. Se on ihanaa. ^^

Eilen meillä oli peli nastolan nopsaa vastaan ja voitettiin 8-1. Mulla ois ollu yks ihana maalipaikka mutta koska olen erittäin fiksulapsi vedin sitten suoraan päin mokkea...hupsiis. No jaa mitäpä tuosta. Tällä hetkellä polveeni kyllä sattuu koska "tapoin" niitten parhaan pelaajan ja sen seurauksena ryssin ite tekonurmelle ja pinta nahkat lähti polvesta. Muuten kyllä ihan hyvä peli :)

Eilen kävin ulkona kuvaamassa sitä liilaa pupua jonka ostin frostista. Älkää kysykö kuka tyhmä menee kuvaamaan pehmoleluja ulos pakkaseen ja jäädyttää siinä sormensa erittäin onnistuneesti, mutta millon mä mitään fiksua oisinkaan tehnyt :D






Ja tässä olisi sitten se mitä ajattelin cossia kesän desuconissa. saanen esitellä maailman mahtavin lentäjä Rainbow dash :D Ihmisversiona tuon ajattelin toteuttaa :3



Jostain tosi jännästä syystä olen tuntenut itteni viime aikoina kauheen yksinäiseksi. Frostissakin hiimuilin jonkun verran yksin, kun ihmiset vaan jätti kamansa mulle ja ottivat ja katosivat. Koulussa mulla on oma laumani, mutta sielläkin oon jotenkin yksinäin tai tunnen itteni ulkopuoliseks, enkä tiedä miksi... Harkoissa oon ollu yllättävän epäyksinäinen, kiitos Ninni ja Pentti. ^^

no ei tässä muuta, Panda kuittaa~~

1 kommentti:

  1. Eisaa olla yksinäinen, ei saa D: Tai mä tuun.. Ja jaja.. Öö.. Mä käytän sua taas tyynynäni~!

    VastaaPoista