lauantai 23. maaliskuuta 2013

heppoja heppoja heppoja :333

Juuu tosiaan olin tänään Ninnin, Pentin ja faijan kans ratsastaa issikoil. Mun heppasen nimi oli Jarppi ja se oli tosi kivaisa :3 Se vaan ei oikeen halunnu töltätä joten se ravas ku muut tölttäs ja aluks se ei ois halunnu ees ravata ja ystävämme raippa tuli auttamaan. Sitten se suostu liikkumaan ja ku sitä kehu ku se oli liikkunu niinku piti ni sitte sen jälkee en raippaa enää tarvinnukkaan. Tänää laukkasin ekan kerran elämässäni ja se oli aivan mahtavaa! Äää haluun kesäl vaeltaa et voi laukata enemmän ku tuol lumi hanges ei voi laukata ja niil pätkil ku pysty ni Jarpilla kesti aina hetki päästä laukkaa et ei hirveesti siin parinkytä metrin matkalla kerenny.
Lisäksi se ihan ilmiselvästi ajatteli voivansa livahtaa mun huomaamatta pois polulta ja meinas kompastua koko ajan ja ravi pätkillä se alko seilaamaan tien laidasta toiseen :D
Mut äää ratsastaminen on ihanaa, ihanaa, ihanaa!! mun on ihan pakko päästä kesäl vaeltaa issikal :333

Sitte ton ratsastuksen jälkee meil oli joku joukkue palaveri jossa mm. juteltii epäkohdista joukkueemme toiminnassa. Valmentajamme sitten ei onnistunut hyväksymään sitä tosiasiaa että se on valinnu meistä oman valio ryhmänsä jota se valmentaa ja opastaa kauheesti ja sitte minä ja muutamia muita jäädään tavallaan ylimääräsiks ja me vaan sit syötellään sielä jossain sivussa. Sitte ihmetellään miksei joukkue osaa pelata yhteen ku eihän me opita pelaa joukkueena jos meistä osa on aina erillään.

Huomenna ois sitte peli kotkassa ja manaan sitä et ois voinu olla haminas ku nehän on ihan vierekkäin ja jos se ois ollu haminas ni ois ehkä hyvällä tuurilla ollu mahis nähä janitapalleroinen, mut ei sitten :(

no minulla ei tässä sitten sen kummempia, hyvää loppu viikonloppua :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti