tiistai 5. maaliskuuta 2013

se ois sitte koulussa taas -.-

Tosiaan loma loppui ja koulu jatkuu taas T__T yhyy loma oli ihan liian lyhyt....

No asiasta toiseen eilen sain tietää että basso-openi oli mennyt lupaamaan muulle bändille että ku en viime kerralla päässy ni tällä viikolla osaan sitte täydellisesti ne basso kuviot mitkä biisiin levottomat jalat tarvitaan. Olen siis onnellinen etten pääse tälläkään viikolla sinne koska ihanku mie ne osaisin. Osaan kyl  A osan kahta vikaa tahtii lukuun ottamatta, mutta  sitten vielä B ja C osat T^T no mutta eiköhän tämä tästä.

Miuu suoraan sanottuna vituttaa ihmiset, jollasia on joka paikassa, ihmiset jotka on niin turhamaisia ja valittaa joka asiasta, pitää kaikkea itsestään selvyytenä ja on omistavinaan koko maailman. Se on niin tyhmää ku kuulee ihmisten valittavan "siis joo jouduin kävelee kouluu, ku faija ei halunnu heittää" tai "mun hiukset on taas niiiin huonosti siis oikeesti". Miettikää nyt ihmiset, onko niin kamalaa kävellä yhessä pienessä lumisateessa vaikka hiukset kastus. Mä voin luvata että tässä maailmassa ois paljon paljon ihmisiä jotka antas mitävaan, et ne vois kävellä kouluun. Edes käveleminen ei oo itsestään selvyys kaikille. On ihmisiä jotka on syntyny ilman toista jalkaa, ihmisiä joilta on jouduttu amputoimaan jalka, on ihmisiä jotka on synnynnäisesti kehitys vammasia ja elää pyörä tuolissa. Ja mä olen henkilö kohtasesti tavannu monia sellasia lapsia ja nuoria jotka vaikka kuin haluis ni ei voi kävellä. Mä tunnen yhden sellasen ihmisen erittäin erittäin hyvin ja mä olen ite tosi kiitollinen siitä etten ole ite samassa tilanteessa.
Ja vaan se et jotkut valittaa ku joutuu vähän liikkumaan ei oo ainoo ärsyttävä asia ihmisissä. Mä olen tosiaan tavannu erilaisia nuoria paljon pienen elämäni aikana. Kehitys vammasia, epileptikoita, cp vammasia, sokeita, mykkiä... ja niitä kaikkia yhdistää ainaki kaks asiaa: ne on erilaisia kuin muut ja ne on ihmisiä jotka osaa nauttia ja iloita tosi pienistä asioista. Meille täysin normaalit asia voi olla niille tosi hienoja, käveleminen, syöminen, leikkiminen, pelaaminen, halaaminen, pelkkä koulussa oleminen. Ja ne on hienoja ihmisiä ja niitten elämää on hienoo seurata. Se kuin ne ilahtuu pelkästä halista niin älyttömästi tai siitä et joku tulee juttelee niille vaikka ne on erilaisia ku muut. Siksi kun ne on yhtälailla hienoja ihmisiä ku kukatahansa muukin ihmine tällä planeetalla, musta on tosi kurjaa ku niille ei oo samanlaisia opiskelumahdollisuuksi ku meille ja moni sellanen nuori tulee kiusatuks, vaikkei se sitä ite huomaiskaa. Aina joku on seläntakana sanomassa jotain tyhmää tai haukkumassa. Ei se oo niitten ihmisten oma syy millasiks ne on syntyny, miettikää nyt vaikka omalla kohallanne. Meillä kaikilla on elämä ja tunteet, ollaa me sitte millasia vaan.

Niin ja sitten asiasta kolmanteen, huomenna on liikuntapäivä ja mä toivon suuresti ettei Will pieni tuu kipeeks, ei se tuu, ei se saa tulla, ei se saa hylätä mua :c



Honey-senpai sarjasta Ouran high school host club, tota ois tarkotus cossii kesän desus ^^~



siinä on nalle karkkeja ^^

Panda kuittaa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti