maanantai 17. kesäkuuta 2013

Desucon~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨

Elikkäs joo, moi vaan kaikki taas. Ennen kuin pääsemme pää aiheeseen niin ihmettelen yhtä asiaa. Tilastojen mukaan aina uusin tekstini ei saa tyyliin sivunkatseluita ollenkaan, mutta vanhojen tekstien sivunkatselut lisääntyy hullunlailla. Skippaatteko te aina uusimma tekstin??? O.O

Niin sitten se pääasia eli DESUCON !!! Se loppui siis eilen ja nyt koko conikansa vaeltelee yksinään kauheassa conidarrassa ja masiksessa. Mutta niin itse coni meni ihan suht hyvin. Ei ollut paras coni jossa olen ollut, itse asiassa tää oli välillä huonoin coni ikinä, mutta ellei jotain huonoa niin ei jotain hyvääkin. Osaksi oleilu sielä oli tosi mahtavaa ja kivaa ja haluun elää ne hetket uudestaan ^^ Niin miksei conissa koko ajan sitten ollut kivaa? Siitä yksin kertaisesta syystä että mut jätettiin jatkuvasti yksin. Se oli aika tosi kurjaa kun ihmiset vaan kaikki jopa ilmottamatta mitään lähtee vaan jonnekkin feidaten mut yksinäni sinne ;__; onneksi mulla oli kuitenkin Ninni joka feidasa mut vaan kerran. Välillä kyllä tuli sellanen olo että fuck, jos kerta olen niin vituttava ihminen ettei mun seurassani voida olla ni mie lähen himaan ja komeroon mököttämään. En kuitenkaan ikinä häipynyt koska silloin Dosu ilmaantui paikalle enkä sitten lähtenytkään että kiitos Dosusellekkin, pelastit mut muutamaan otteeseen.
Mutta edelleen jos ei jotain huonoa niin ei hyvääkään, eli oli sielä kivaakin ^w^. Vaikkakin yksi pojistani riistettiin minulta T^T ja Espanjalle ja Romano1lle tiedoksi:  ENKÄ SUOSTU MAKSAMAAN ELÄTYS MAKSUJA, TURHA RUINATA! xD , lisäksi sukuni kasvoi ja olen taas tehnyt jotakin hämärää jonkun kanssa koska lapsiakin ilmaantui lisää....ja vaimoja ja miehiä mulla on nyt kans pari enemmän kuin ennen...:DDD Myös lokki hyökkäys oli aika mahtaisa ja kun Romano2 yritti piiloutua hattuni alle. Kyllä oli hauskaa :3 ja tuli pidennettyä ikääkin nauramalla taas ihan liikaa, puhuttiin pervoja, pelattiin pocky gamea tosin Nya ei jostain syystä enää halunnu pelata mun kanssa, en tiedä miksi ja vaadin selitystä., juotiin ramunea, kuvailtiin paljon ja syötiin. Käytiin kattoo myös amv kisa ja sekä eurocosplay että hallcosplay. ^^ ja koska kukaan ei jaksa lukea tätä nytkään niin päästän teidät elämään kanssamme kuvien kautta ~

Ensin cossi kuvia~




Janitsuketukseni~~~~~~

Dosuuuuu~~~~


Nyaa, ketkä nämä kaksi ovat? :D

sitten random säätökuvia :D

Nya derppaa :33

taistelu avaimen herruudesta ???

Espanja ryöväsi hattuni.......ja poikani -.-

tsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~ Eilan laukku on ihana ^^

Wenya jumitti ketjunsa laiturin rakoon xD

Romanokin vei hattuni....

Espanja suojautuu lokeilta xD

Sitten se miltä minä näytin :D

Tamaki mad hatter (lauantai ja sunnuntai)

Demoni (perjantai)
Ja viimeisenä ostoksia ^^

kaksi tällästä kivaa niitti käsi juttua~

kaulakoru~

ostin tän kaverilleni rippilahjaks~

ja noi korut oli tommosessa kivassa pussissa :3

kukkaro

panda lippis ^^~ 


meloni ramonea :3

pockyja


persikka ramunea :33

Doubtit 1 ja 3 (anteeksi kuva ei halua kääntyä oikein päin :c )

tätä en kyllä ostanut mutta siis sain Akemi Okamuran nimmarin ^^

sukat ja semmoset sateenkaarisukat mitkä mulla on toisetkin ni en laita niist nyt kuvaa.

ja tätä mä en ostanu vaan Nya mut tää on ihana kuva ^^

Okei siinä ne, kuvia olisi vielä paljon paljon lisää mutten jaksa laittaa enempää, kiitos jos jaksoit lukee tänne asti ^^

Panda kiittää ja kumartaa ja kuittaa~~

2 kommenttia:

  1. Isää~ Joo, tulen turhanpäiväisesti kommentoimaan taas, anteeksi. Oli kivaisa con, tai sitten ei. Oikeastaan ei ollut kivaisa. Mutkin feidattiin, kokoajan. Ja sitten eksyin.
    .. Suaki mä etin muttakun en löytänyt ;--; silloin lauantaiaamuna kun kävin kiertelemässä ja kun tulin takasin ni sä et ollu siellä enää ;-; En mä tahallani feidannut, vannon.
    Ja kyllä, Aneten kanssa oli valtataistelua avaimesta/keystickistä/gaystickistä/homotikusta. Hävisin. Aina.
    Ja tosiaan, ketjuni jäi jumiin, eihän siinä mennyt kuin öm, jotain reilu vartti saada se irrotettua niiden saksien ja kynien avulla.
    Isä, poikasi on taitava.
    Ja älä ole vihainen, mä en feidannu sua, ihan tosi..
    Onneksi mulla on nykyään nimi. Ruokaakin voisit sillointällöin antaa..

    VastaaPoista
  2. Ne kaks oli Ranska ja Englanti~~
    Ja anteeksanteeksanteeksanteeksanteeksanteeksanteeks

    VastaaPoista