perjantai 24. tammikuuta 2014

Mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni tämän...

Moi :3

Mie oon kipeä...eikä se ole lainkaan kivaa. :( Joo on siinä se hyvä puoli että sain skipattua luistelu liikkatunnin, mutta muuta hyvää mä en kyllä tästä millään löydä. Mie se sairastun sitten aina väärään aikaa... Tänään olisi pitänyt alkaa Liiderileiri 3 ja niin se alkaakin mutta ilman minua ;__; Jouduin jättää viime leirinkin väliin...men ala >.< 
Lisäksi muut kirjottavat par aikaa koulussa äikän juttua ja sitä saa kirjottaa vain tänään sillä ens viikolla mennään uuteen aiheeseen. ja vielä toinen lisäksi, mun piti tänään myydä koulussa yhdelle ihmiselle niittihärpäkkeitä...nyt sekin menee ensi viikkoon. -.-
Mä niin toivoisin että ihmisille voitais myydä varaosia kaupassa. Kävisin heti ostamassa muutaman jalan ja kurkun varastoon. 

No mutta minkäs tälle mahtaa... Katoin äsken Netflixistä My little pony:a ja jonkun Disney leffan...olikohan sen nimi Brave...joo ja sitten mie imuroin ja nyt istun tässä koneella ja juon hunajateetä <3




Eilen mulla alko erotuomari koulutus. Se on ahdistavaa.  Mun lisäksi siinä ryhmässä on yksi nelikymppinen nainen, muutama mies ja kaks poikaa jotka on 15 ja 19. En onneks ole siis ainoa naispuolinen henkilö, enkä edes nuorin, mutta on niin raivostuttavaa että ne ohjaajat kohtelee mua ku kymmenen vuotiasta.  Koko ajan jotain tyhmiä kysymyksiä, kuten "uskallathan sä varmasti tuomaroida poikien pelejä?" "uskallatko sä tuomaroida kymmenen vuotiaiden pelejä?"
Miksi? Haloo mä olen kohta 16, miksi mä pelkäisin kymmenen vuotiaita poikia...mun ymmärrykseni ei riitä.  =__= 
Nää koulutushetket joissa vaan istutaan ja kuunellaan, ei onneks oo kovin pahoja. Enempi mua jännittää sitten kun alkaa käytännön harjoittelu, ja kaikkein eniten joku ihmeen kauden avaus saunailta. Miehän en tasan mene keidenkään pappojen kanssa mitään saunailtaa viettämään, ihan jos siitä lähetään! 
Onneks tän kolutuksen jälkeen mie toivottavasti tuun saamaan paljon pelejä...haluun rahaa ja pakko sen eteen on töitä tehdä. *huokaus*

Tän tuomari homman lisäksi, mun pitäs keskittyä kouluun entistä paremmin. Pitäs vääntää fysiikan essee, äikän kirjailija salkku, lukea kokeisiin jos vaan Nasu jaksaa tuoda mun kirjat koululta ja muutenkin vain yrittää panostaa kaikin tavoin kaikkeen. Onneks ysin kevät on vaan kerran elämässä...tosin lukio tulee olee vielä entistä pahempaa kuolemaa...

Kaiken muun päälle, mie haluisin alkaa tekee toista suittia...mutta se taitaa mennä ens vuoteen. Porukat ei ihan heti anna mun karvottaa taas koko taloa...




Tein toiseenkin korvaani kakkos rei'än tossa viikko sitten c:

Möllykkää kuvailin tossa yksi päivä :33
Tämä video saa mut vaan aina hyvälle tuulelle <3


Ja nyt on kyllä pakko lisätä vielä pari kuvaa jotka oltin kun tuola ulkona oli niin kaunista :3






Nyt kuitenkin lopetan tän postauksen tähän. Ens postaukseen tulee EHKÄ yksi uusi novelli, mutta en ihan varmaksi lupaa vielä. :) 

Panda kuittaa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti