lauantai 15. helmikuuta 2014

Olen elossa, juhuu \o/

Moi söpöt :3

Ensiksikin Hyvää ystävänpäivää näin taktisesti myöhässä c: 

Mutta heij, mie en kuollu \o/ sielä tuomari hommassa siis mistä olen viime postauksissa selittäny. Aivan kamalaa se oli kuitenkin ainakin ekan pelin, mutta kahessa muussa pelissä meni ihan hyvin. Muutamat sivurajaheitot näytin väärälle joukkueelle, mutta sen kummempia mokia ei onneksi tullut ^^ Ensi viikolla sitten harjottelemaan avustavana oloa. .__.

Tänään olin miitissä. Se oli vähän laimee, koska oltiin frostin pihalla ja ei päästy sisään, ihmisiä ei tullu niin paljon ku piti ja kukaan ei puhunu mulle ja lallalle. Sitten mei ja Lalla mentiin kauppaan ja sieltä kirjastoon syömään. Matkalla ilahdutin pikku lapsia ja kirjastossa kanssa. Kyllä mäkin olisin tykänny pienenä jos vastaan olis tullu kävelevä pehmolelu. x3
Kuvia ei ole sieltä paljoa, muutama cossi kuva ja muutama kuva musta.
Kuvat on Lallan ottamia, kun ite olin fiksu ja otin kameran mutten muistikorttia xD



kukaan ei suvainnut huomauttaa että karvani sojotti minne sattuu....







käsi näkyy, hyihyi :D

Mulla on cossi kriisi. Teen Desuun Di Gi Charat Nyo:sta Dejikon, sitten mulla on Snella ja sitten teen Yotsubasta Danbon, mutta en tiiä minä päivänä sit pidän mitäki ja otanko Snellaa sinne ollenkaan. Sitten mietin sitäkin että jos jättäsin Dejikon pois, koska jos teen sen, en voi tehä kesällä vielä uutta suittia... auttakaa D: tosin varmaan kyl teen Dejin kuitenkii...mutta silti auttakaa D:

Dejiko

Danbo
eipä mulla muuta sitten c: Panda kuittaa~~



2 kommenttia:

  1. tee danbo! koska se on niin söpö laatikko poika <3
    eiku
    Niuh iso pehmukoira! eiku c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuh c: itsekin päädyin siihen että Dambon teen jos rahat riittää siihen Dejikon jälkeen ^^

      Poista