torstai 27. maaliskuuta 2014

Mun aurinkoni on täälä taas ^^

No mutta hei c:

Mitäs kuuluu?~ 
Mä ajattelin taas valittaa sitä et oon väsynyt, koska se on tällä hetkellä aikalailla päällimmäisin asia... :D Ens viikolla on YH:n taloustiedon koe, enkä kerkee lukee juur lainkaan koska viikonloppu menee liiderin(isoskoulutus) leirillä ja niih...ja ens viikolla on myös mussan esitelmä...onneks sen oon tehny jo ettei siihen tarvi enää aikaa tuhrata, koska olen laiska enkä jaksa opetella soittaa jotain Bill Evansin kappaletta, vaikka niin ehkä pitäisikin tehä....no jaa eipä mun mussan numerolla pahemmin väliä ole, kun haen normille ja sitä ei lasketa edes keskiarvoon. Nyt kun siis en haekkaan musalukioon, niin on välillä tullu semmosii "oiskohan kuitenkin pitäny..." , mutta sitten vaan yritän muistuttaa ittelleni että en tarvi toista bändiä, en haluu mihinkään kamarikuoroon ja että opiskelusta suurehko osa kuulema jäis omalle vastuulle ja itseni tuntien se ei olis hyvä asia. :D 

Noin muuten menee oikein kivasti ^^ Ulkona alkaa olla aurinkoista ja lämmintä, mikä ainakin mua piristää kummasti~~~ 
Käteen vähän särkee kun olin tänään terveystarkastuksessa ja sain jäykkäkouristus rokotteen, ja tänään sain taas pettyä syvästi itseeni...en ole kasvanut edelleenkään...olen siis edelleen niinkuin kaksi-kolme viimeisintäkin vuotta vain 152cm pitkä T__T on tämä elämä epäreilua...varsinkin kun poikaystävä on 190cm ja kasvaa edelleen....:DD

Jooh tämmöistä kuuluu c:



Meidän pihalla oli rusakko :3 



Aamulla on niin kiva herätä kun on nähny kivaa unta ja ulkona on näin nättiä ^^



Asuna figuani päädyin yksi aamu kuvailemaan~


Mölli ^w^


Miten mää selviin kun tämä pikku ihanuus menee kaheksi päiväksi ens viikolla mummille hoitoon ;;;___;;;


<3


Ennen kuin kaipaus nousee siivilleen~~
Tuon pitäs olla tosi valoisa kuva...mitä kävi...kiitos blogger.... >:C


Panda kuittaa~~

Ps. anteeksi jos ulkonäkö muuttuu (blogin siis) mulla on joku kriisi tän kanssa xD voi kyllä olla ettei muutu mihinkään...:D

2 kommenttia:

  1. meilläki on joku YHT taloustieto/valtakunnallinen koe =n= esa kyl sano, ettei se vaikuta masentavasti numeroon, niin en ees viiti lukee 8( murh
    tuo ylin kuva on täydellinen :'D.. Mölli söpöliini >u< kyl sie jotenkin kestät! :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooh ehkä mä jotenkin kestän :'D ja ei meilköö tää yh:n koe paljoa vaikuta mutta seuraavan viikon kylläkin D: pärjäilehän siekin~

      Poista