maanantai 31. maaliskuuta 2014

Voinko mennä komeroon koko loppu kevääks, mua väsyttää...

Heei~

Mun on varmaan turhaa mainita että mua väsyttää...mua väsyttää aina :D Eikä tämä ole muuttumassa mihinkään...
Koulu syö mun elämän, pelkkää kokeisiin lukua koko ajan...se on vituttavaa ja väsyttävää *huokaus* Tahtos vaan että kesä tulis pian ni pääsis hetkeks tästäki riesasta...
Tänään olen tajunnut olleensi harvinaisen tyhmä...koska menin tuhlaamaan monta kymppiä ostaessani kaikkea tarvittavaa Dejiko cossiini, enkä ottanut lainkaan huomioon että koko kevät voi mennä koulun parissa. Toisin sanoen mä en kerkeä ompeleen ja oisin voinu olla Desun aikaan varoissa, mutta koska olin kaikkea muuta kuin järkevä niin nytpä saan Desuun mennessä ehkä just pari kymppiä kasaan =__= Ja koska oon huono ompelee ni käytän Dejiä ehkä yhtenä päivänä ja oon suitissa muut...jos nyt koko coniin ylipäätään pääsen...*valivali*

Eilen tulin kotiin viimeiseltä liideri leiriltä ^^ Se oli ehdottomasti yks mun elämän parhaista leireistä, kiitokset kaikille siellä olleille <3 Muutoinkin koko vuoden kestänyt liideri eli isoskoulutus on tuonu kaikkea hyvää elämääni, kavereita, varmempaa uskoa ja paikan jonne paeta kiireitä, toisin sanoen Jovin~ 

Tänään pääsin ihanasti koulusta kaks tuntia normaalia aiemmin, koska mennään ilmasun ryhmän kanssa torstaina musikaaliin. Tulin kotiin, tein mikro-suklaakakkua, katoin yhden leffan, nukuin ja sen jälkeen oon lukenu YH:n kokeisiin. Seuraavaks voisin kattoa jonkun toisenkin leffan, käyttää Möllin ulkona ja mennä taas nukkumaan C: 


Mölli oli söpö ja kaivautu mun laukkuun kun purin leiri kamoja ^^


Kylmä sauna on mainio paikka lukea kokeisiin :'D



Mölli <333


Leirillä kirjoitettu posselappu~ 


Blogin ulkonäkö saattaa vaihdella nyt tiuhaan, en vain oo tyytyväinen oikein mihinkään...mutta älkää välittäkö :D

Panda kuittaa~

2 kommenttia:

  1. maah koulussa ei olisi ongelmaa, mutta joka-aamuinen klo. 06:20 herääminen, yhy = o = ....
    Sauna on täydellinen paikka lukea kokeisiin :D.. paitsi meillä se on niin pimee paikka, ettei nää mitään, yhy >n<...
    ("..varmempaa uskoa ja paikan jonne paeta kiireitä, toisin .." onks väärin jos hehettelin itekseni ''Jonne'' sanan kohalla [heheh, kyllä tiedän että se kuuluu murteeseen tai jotain mheheh~]) (ah joo väsyttää, kesäaikaan siirtyminen sotki unirytmiä vielä pahemmin = o =''

    Mölli on kyllä ylisöpö koiruli n__n
    (muuten jos siinä ulkoasua vaihtelet, ettet haluaisi samalla asetuksista ottaa sanavahvistuksen poies n__n...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ketale on siis tehnyt paluun >:c senkin vahvistus asia :D joo otan sen pois ja ei ole väärin hihitellä xD ja et muuten ole ainoa jonka unirytmi kärsi ja pahasti kellojen siirtelyst :D

      Poista