keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Se vaan kun postaus ideat löysi paremman kämpän kun mun pää

Maus~ 


Tiedättekö kuinka vaikeaa on alottaa postausta valittamatta väsymystä...

Ei mutta joo, nyt ei ollut tarkotus tulla selittämään tylsää elämääni, jossa ei ole tapahtunut taaskaan mitään, olen vaan edelleen lukenut kokeisiin, ollut väsy ja ollut Jovilla...oho...kuitenkin selitin tylsän elämäni tylsiä asioita....

Mutta asiaan, nyt mielipiteitä teiltä. 
Koska mulla on kamala into postata koko ajan ja mun elämäni vielä kerran mainiten on tylsä, en jaksaisi aina selittää siitä, koska mitään uutta ei tapahdu ja selitän vain joka kerta samat asiat.
Kuitenkaan mie en keksi mitään aihe postauksia tai mitään vastaavia koska mielikuvitukseni on ottanut ja muuttanut muualle. 
Niinpä pyydänkin teitä kertomaan minkä laisia postauksia haluaisitte/minkä laisista pitäisitte, onko jotakin tiettyjä aiheita joihin haluisitte mun ottavan kantaa, jaksaisitteko olla kerrankin muutkin kuin Koe aktiivisia ja kommentoida jos päättäsin tehä kysymyspostauksen jollon siis kaipailisin kysymyksiä tai mikä ylipäätään kiinnostaa? Kertokaa mulle postaus ideoita! 
Kiitos~

Itse venailen kesää tooodella innolla ja kesällä blogini tulee 80% varmuudella aika ajoin pursuamaan cosplay ja fursuit aiheisista jutuista, kun päästään Lallan ja kameran ja parin asun kanssa pihalle ^^

Mutta tosiaan ennen sitä mä en tiedä mistä kirjottelisin teille, olkaapa siis kivoja ja auttakaa ^^

Siinä vielä kuva joka onkin ainoa jonka olen ottanut sitten viime postauksen :D 



Panda kuittaa~

1 kommentti:

  1. No jos vaikka kertoisit siitä että miten sie aloitit otakuelämäntavan ja että miten se on vaikuttanut sinun elämään :D

    VastaaPoista