sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Suklaamunia ja leiri elämää~

Mooii~C: 

ja



Mitä teille kuuluu? C:

Mie oon vähän väsy, koska eilen meni aikas myöhään...pääsin nukkumaan vasta kahden jälkeen yöllä. *haukotus*

Loma tähän mennessä on vierähtänyt kuin siivillä. Olin torstaista lauantaihin Jovin pääsiäisleirillä Siikaniemessä. Oli oikein kivaisa leiri~ Ei paras missä oon ollu, mutta erittäin kiva kuitenkin ^^ 
Torstaina saavuttiin ja ilta kului epämääräis haahuilun, majottumisen, opetuksen (?) ja syömisen parissa pääsääntöisesti. 
Perjantai oli omalta osaltani vähän masis päivä, en oikein tiedä miksi... En oikein jaksanut ketään ja lähinnä ärsytti kun ihmiset tuli juttelee yms. Jossain vaiheessa yritin eristäytyä mutta sitäkin yritystä sabotoitiin :D Kuitenkin juttelin facessa pitkästä aikaa Wenyan kanssa ja toivon saaneeni jotakin hyvää aikaan ^^ Itestä ainakin oli mukava jutella jollekulle pitkästä aikaa syvällisiä ja kun en oo pahemmin ollu yhteyksissä kehenkään aikoihin. Perjantain järjestettyä ohjelmaa oli mm. semmoinen rata-asia. Se oli aika kivaisaa ja lisäksi opetusta, raamis ja ylipäätään yhdessä oloa.
Lauantaina olin vähän pirteämpi, mutta lievää masistelua oli aluksi havaittavissa. Asia kuitenkin korjaantui jossain välissä iltaa, mun ja Marjan mennessä kuvaamaan yhdelle kalliolle. Mulle henkilökohtasesti se paikka on jotenki vapauttava ja tärkee. Sinne mä oon ennenkii menny ku on ahdistanu leireillä, ja siellä mä juttelin syvällisiä isoseni kanssa viime kesänä omalla riparillani ^^
Sen jälkeen oli vielä jotain opetustilaisuuden kaltaista, jossa suurimman osan ajasta nukuin poikaystäväni sylissä ja vähän sen jälkeen pakkaus/siivous, hiimuilua ja kotia lähtö.
Lähdettiin aika lailla yöllä ja sai halutessaan jäädä vielä Joville tullessamme pääsiäisyön messuun ja sinne jäin...ihmettelen miten en nukahtanu sinne ._. :D 





Aktiivista opetuksen kuuntelua :'D





Oli tää kyllä kuitenkin paras pääsiäinen koskaan. Joo onhan ne ollu ihania ne lapsuuden pääsiäiset kun pääsiäispupu oli piilottanu suklaamunia ja niitä sai ettiä ja sitä rataa, mutta ei ne vertoja vedä tälle. Mä olen uskova ihminen ja Jovilaiset on tavallaan toine perhe, niitten seurassa vaan on tosi mukavaa, ja helppo paneutua pääsiäisen todelliseen sanomaan. Tää pääsiäinen on antanu ajateltavaa ja eväitä joka päiväseen elämään, koska ei niissä opetuksissa vaan pääsiäisestä puhuttu, ja jotain sieltä mieleenki jäi vaikka itekki tuli nukuttua muutamakin niistä :DD

Leirillä yksi haastoi kaikki siellä olleet olemaan muutaman päivän edes ilman känykkää tai sitten semmoisella vanhalla jolla pystyy just soittaa ja lähettää viestejä. Itse aijon tähän haasteeseen tarttua, koska itteänikin ärsyttää se kuinka paljon aikaa käytän kännykän kanssa. Niinpä aion olla ainakin tiistain ja keskiviikon jollakin vanhalla romulla, kenties enemmänkin ja haastan teidät kaikki tekemään saman, itse määrittelemänne ajan. Ja kertokaa vaikka kommenteissa mikäli haasteeseen tartutte ja kuinka kauan aijotte ilman kunnon kännykkää elää :D itselle ainakin tää tulee olee vaikeeta.

Torstaina postilaatikkoon oli ilmaantunut paketti josta löytyi tilaamani huivi <3 se on rakkaus ja mukana tuli yllätyksenä pahan makuinen tikkari :'D
Ja mölli on sulonen ku se aamusin kömpii mun sänkyyni ja alempi kuva siitä on lenkiltä ^^

Vielä yksi juttu pitkän postauksen loppuun. Nimittäin mie sain lipun Desuconiin, onko teistä kukaan tulossa?? C:

Panda kuittaa~~ 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti