lauantai 14. kesäkuuta 2014

Kaikkea sekalaista ja Vivian McRose

Maus~

Mitä teille kuuluu? C:

Ensimmäiset lomaviikot takana ja no en voi sanoa kunnolla lomailleeni. Molemmat viikot olen ollut töissä ja töiden lisäksi ekalla viikolla oli paniikki ompelua, jotta sain Dejiko cossini Desuun valmiiksi, sekä molemmilla viikoilla on ollut Draaman harkkoja, joista ei ole hyvä olla poissa, sillä esitys häämöttää parin viikon päässä ja kaikki on vielä iiiihan kesken. :D Olen siis esiintymässä näytelmässä Lahdessa Evankeliumijuhlilla, että jos joku sinne päätyy niin minut saattaa sieltä löytää ^^

Työt on tosiaan vienyt aikaa, enkä voi sanoa päässeeni helpolla, vaikka saankin päättää itse milloin töitä teen ja milloin en ja vaikka työpaikkani onkin oma kotini. Minä ja veljeni tehään piharemonttia ja viimeiset kaksi viikkoa ollaan pesty (xD) kiviä, kannettu kiviä, kaivettu soraa ja tehty kiveystä. Eilen mun selkä kertoi selkeästi tarvitsevansa pari kolme vapaa päivää ja tänään hyvä kun itseni sängystä ylös sain. Ei oo varmaan koskaan ollut näin kipee selkä D: särkeeeee T__T yyyyh.

Kuitenkin jotain kivaakin tapahtunut ^^ Toissa päivänä tuli tulokset jatko-opiskelu paikoista nimittäin. Monet joita tunnen on jäänyt ilman paikkaa tai/eikä vielä tiedä mihin syksyllä menee, joten oon aika happy happy, koska itse pääsin juuri sinne minne halusinkin, vaikka ensin jännittikin riittäisikö keskiarvoni. \(^w^)/ Olen siis seuraavat kolme vuotta Tiirismaan lukion yleislinjalla ja mikä parasta paras kaverini pääsi samaan lukioon ja ollaan samassa ryhmässä ja ekassa jaksossa myös lähes kaikilla samoilla kursseilla :3 Oon onnellinen~
Lisäksi ryhmässämme on ainakin yksi otaku, mun ja Lallan lisäksi ja tunnen muutaman muunkin ryhmäläisistäni ^^

Tähän väliin random kuvia viime päiviltä :D






Siihen onni sitten loppuukin -.- Animencon on muutamien viikkojen päästä, mulla olisi hyvin aikaa tehdä vielä uusi cossi sinne, mutta ei, mie en saa peruukkia mistää. =__=  Cosplay kirppareilla ei ole ollut oikean laisia, ja jos tilaan, se ei kerkeä tulla. Ei ärsytä yhtään tai mitään, mur.
Mulla oli kaksi vaihtoehtoa Animen uudeksi cossiksi ja ne olivat Pita tenista Koboshi ja Ravesta Elie.

Koboshi

Elie

Nyt en sitten tiedä minkä tekisin Traconi toiselle päivälle, koska molempia en voi toteuttaa ó__ò  Otan siis mielipiteitä vastaan asiasta o/ Näistä jomman kumman lisäksi mulla on tälle kesälle vielä toinenkin cossi ommeltavaksi ja ette ehkä odottaneet ihan sitä, mutta kyseessä on Aku Ankka :'D Ihmisversion tästä ankka herrasta teen ^^ Jos olisi normaali tilanne, en tätä hahmoa kyllä cossaisi, en ainakaan nyt, mutta kesän lopulla on Megis, eli seurakunnan leiri johon tulee kaikki kesän riparit ja muitakin Jovilta. Magiksellä on teemana legendat joten Aku käy naamiaisiin oikein hyvin ^^ Niinpä olen sitten Traconin toisen päivän Aku Ankka. 

Cosplayn tiimoilta, palaillaanpa arkeen. Tänään mun ja Lallan piti mennä kuvaamaan molemmilta yhdet cossit, mutta oli niin pilvistä ja oli luvattu sadetta, että päätimme katsoa asiaa uudestaan ensi viikollan. Ette kuitenkaan jää kuvitta, sillä, omaa hahmoani Vivian McRosea kuvasimme Desussa ja tämän photoshootin tuloksia sitten ^^












Ja koska aina pitää olla pari edustuskuvaa OwO





Miten teillä on loma alkanut, oletteko töissä vai lojutteko laiskottelemassa jossain? 
Koulun keväällä päättäneet, tiedättekö jo missä ensi vuonna olette? Ja kertokaa, kumman teen Koboshin vai Elien...itse saattaisin kallistua Elieen :'D Ja vielä yksi juttu, mitä tykkäsitte Vivian McRosesta? ^^

Panda kuittaa~~










4 kommenttia:

  1. vivian on oikein nätti c: taisiis sinä olet oikein nätti, ja olet luonut hänet upeasti~ (ömm) ja olet hyvin edustava noissa alemmissa kuvissa 8-)

    jos käännyt elieen, kannatan sitä :3 (hee mie tiesin akuankasta!)

    Nii joo..mitäs vielä.. LUKIO1
    mie pääsin 3 kaverin kanssa jns:uun Lyseon lukioon c: tieto tuli eilen, huippua~ Mutta stressaa, koska Jonne ei tiijä vielä, ja yhy ;-; (ei siis ole ollenkaan hakenut samaan paikkaan kui mie, mutta oon varmaa silti enemmä huolissani siitä kuin poika ite ;-;)

    VastaaPoista
  2. toivottavasti saa pian tietää '-' itsekkin tunnun stressaavan paikattomien puolesta enemmän kuin he itse :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. //äsken saatiinänen tietää että pääse minne hakikin, oli kai hukkunut postiin hänen kirjeensä :/ kerpele jännitettiin turhaan monta päivää :D

      Poista