lauantai 15. marraskuuta 2014

Snorlax, kaiken pahan alku ja juuri~

Moi C:

Mä tulin nyt vähän ruikuttamaan teille elämäni kovuudesta :D

Toisin sanoen mä aloin pelaamaan viime maanantaina uudestaan Pokemon Fire Red:iä...ja noh ekaks fiilis oli tosi kiva. ^^ Pääsin eteenpäin, napsin kivoja poksuja, voitin poksuja, kaikki meni hyvin, kehitin poksuja, ja voitin lisää.






Mutta nyt...fiilis on ennemmin tämä...




Jospa aloitetaan melkein alusta, niin ymmärtänette sisälläni pulppuavan raivon, vihan, turhautuneisuuden ja mieliteon paiskata kännykkäni seinään.

Ekan kerran kun noin vuosi sitten pelasin samaista peliä, niin luovutin melkein kättelyssä. Pääsin Mistyn salille asti, mutten päässyt Mistystä ohi, koska unohdin tallennella, ja kehittää Pikachuani vähän kerrallaan matkan aikana. Niin mä sitten jumitin puskassa ja annoin pelin olla.

Nyt sitten latasin kyseisen pelin uudellee, aloitin alusta ja muutin peli tyyliäni. Kehitin heti kättelyssä sekä Squirtlen (jolla aloitin) ja nappaamani Pidgeyn noin level viiteentoista. Sitten jatkoin matkaa, kunnes sain tietää että tarvitsisin Pikachun voittaakseni Mistyn. Kirosin ja palasin takaisin päin nappaamaan Pikachuni, kehitin sen johonkin level 20 asti ja raivasin tieni Mistyn luo. Voitin Mistyn ekalla yrittämällä ja sain sitten vastaani Garyn. 
Kirosin taas, hävisin Garylle, metsästin Jigglypuffin, kehitin sitä level 3:sta level 13 asti ja kävin vetämässä Garya turpaan. Tässä vaiheessa olin hyvin ylpeä tiimistäni, ja itsestäni. 


Menin sitten etiäppäin, vedin muita turpaan ja sitten...

Menin puskaan jossa satuin saamaan Abran vastaani, mutten ehtinyt napata, ennekuin se teleporttas muualle. No annoin asian olla, jatkoin matkaa, päädyin Vermilion cityyn, kävin laivassa, hommasin ongen ja tappelin vähän. Sitten nappasin Diggletin, vedin taas muita turpaan ja ajattelin mukavasti edetä, MUTTA SNORLAX NUKKUU TIELLÄNI. Mä en päässyt etenemään TT__TT


Siinä se vaan nukkuu >A< 

Sit päädyin lueskelee ekaa kertaa läpipeluu ohjeit, ja mulle alko valjeta mitä kaikkea olin jättänyt tekemättä... Mun piti hommata pyörä, sain tietää et se Abra pitää ottaa kiinni, sain myös tietää etten pääse peliä ikinä läpi ellei, mulla ole pelin lopussa 150 eri pokemonia, sain tietää tarvitsevani Cut toiminnon, sain tietää että mun pitää vielä palata Digglet luolaan, ja vaikka mitä muuta. TT_TT

Itkin sisäisesti vähän, ja aloin puurtaa. Sain pyörän, sain cut toiminnon, kalastin Magikarpin, nappasin pari pokemonia puskasta, ja pyöräilin etsimään Abraa.

Nyt sit homma on tyssänny pahasti siihen etten osaa käyttää tota puskien raivaus asia eli tota cut juttua...enkä mä löydä myöskään Abraa, ja kalastaessa tulee vaan Magikarppeja, vaik haluisin muitki vesi pokemoneja ;;-;;


Kattokaa ku mä kalastan C:


Oon kauhee pahis ja ajelen pyörällä sisällä  C:<


En osaa leikata puskaa pois T__T


Mun aktiivi tiimini ^^ tosin ton Magikarpin varmaan siirrän boxiin >_>


Mun boxi pokemonit ^^ Nidoran, Meowth, Oddish, Kakuna ja Weedly.


Nyt sit vaan oon tosi turhautunu ja yyh, mut kai mä jatkan ton Abran metsästystä T__T 



Noh piristykäämme tällä:



Ja hyvää illan tai päivän tai aamun, millon tätä nyt luettekaan, jatkoa ^^

Panda kuittaa~~ 


Ps. Kävin vähän kirjottamassa Operaatio cosplayhin ulkopuolisten suhtautumisesta cosplayhin, ja sen sellaista, käykää lukemassa ^^ (blogin nimi on linnki C:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti