perjantai 13. helmikuuta 2015

Cosplay challenge~~

Moi taas ^^

Kipeenä kun on niin ehtii tulla tylsää (...ja lukeminen ei innosta...) 

Löysin kivan pienen cosplay blogi/vlogihaasteen, ja sen kivasti suomentelin tossa ja päätin tehdä~ 
Nauttikaa~



1.Milloin aloitit cosplayn?

Aloitin 2012 kesän Desuconissa ^^


2.Mikä sai sinut haluamaan aloittaa cosplayn?

Ennen kesän Desua olin ollut jo frostissa samana vuonna, ja olin siellä tuntenut itseni kovin ulkopuoliseksi ilman cossia, ja sain siellä paljon inspiraatiota tehdä oman puvun. Siitä se sitten lähti~


3.Lempi hahmo jota olet cossannut?

Varmaan Honey tai Ageha. Honey on aivan liian suloinen ja Agehan luonne muuten miellyttää ^^


4.Pidätkö ketään senpainasi?

Tottakai ^^


5.Lempicon?

mmmm...kyllä Desuconilla on aina paikka mun cosvuodessani~ Se on lähellä, tilat on toimivat, tunnelma on kiva ja Desu oli mun eka conini myös. Ainoo mikä on alkanut pänniä Desuissa on niitten lippujen hinnat...^^'


6.Onko sinulla tavoitteita cosplayssa?

Haluan oppia tekemään pukuni paremmin, huolellisemmin ja siistimmin. Ja jonkin asteinen tavoitteeni on vielä joskus käväistä kisaamassa, mutta saa nähdä uskaltaudunko koskaan >w>


7.Mikä inspiroi sinua cosplayssa?

Se että saan olla jotakin ihan muuta kuin olen. Olen aina tykännyt näyttelemisestä jollain tasolla ja hahmoon on kiva samaistua. Lisäksi onnistumisen ilo sen jälkeen kun on verta itkien saanut puvun valmiiksi ja joku tulee kehumaan sitä tai ottamaan kuvan~~ ^^


Tässä ei oikein kerrottu pitääkö haastaa muita vai ei, mutta haastan kuitenkin:

Melina ja Iina
Esshieru
KikiGabriella
Koe626
Niya
Mamia
~



Ennen julkaisematonta materiaalia, liian cool Honey :'D Photoshootista jossa unohdin tykkänään hymyillä ^^'



Panda kuittaa~~







1 kommentti:

  1. Ooh pitää tehä, jos joskus muistan *lyö päänsä seinään, koska on niin huono muistinen*

    cool Honey, aw :D

    VastaaPoista