perjantai 6. helmikuuta 2015

Onko syy taikapojissa?~

Moikka~

Tiiättekö, mä oon niin monta kertaa ollu lähi aikoina sillee "yyyh ketään ei kiinnosta mun blogi, kukaan ei lue eikä kommentoi ;;-;;"
ja sitten




(pahoittelen paskaa näkyvyyttä, mutta yhtäkkii tollai 12 kommenttii ja 72 tollast mitä noi onkaa en saa nyt itekkää selvää) Kysymys kuuluukin, pitääkö mun a) valittaa enemmän bloginkin puolella, vai b) onko syy taikapojissa :'D kertokaa mulle koska mua hämmens todella. Mut kiitos et ootte käyny lukee ^^


Joo ajattelin tulla lätisemään jotain semi turhaa :D
Aattelin et postaisin seuraavan kerran vasta kun saan jotain cossien eteen aikaan, mutta aikaa on rajallisesti niin en ole paljoa edennyt. Kankaat kävin ostamassa Aladdiniin ja Rainbow dashin siivet ovat työn alla. Lisäksi tein päätöksen Desuconin kolmannen cossini suhteen, mistä Operaatio cosplayn puolella kävinkin jo kertomassa.

Dagger oli pitkään vahvoilla, kunnes päädyin tekemään tuttavuutta Cross Ange tenshi to ryuu no rondo:n kanssa, eli tuttavallisemmin Vähäpukeisten mechatytyjen kanssa. Kyseessä aivan huikea sarja, tykkään ihan mielettömästi! Viimeks Haikyuu!! sai mussa tällästä intoa animesarjaa kohtaan. Luulin jo että se loppuis, mutta joku sivu juksutti mua ja sitä ilmestyykin edelleen ja nyt innolla odottelen uuden episoden ilmaantumista OwO Kannattaa ehdottomasti kattoa! 

Sain siis uutta cossattavaa ja Dagger siirtyi sivuun. Ikäväkseni animelle tyypillisellä logiikalla tytyjen mecha asut on äärimmäisen peittävät selästä, käsistä ja jaloista, mutta arvatkaapa onko edessä juur mitään... Oikein, ei ole, joten päädyin taisteluasuista normi univormuun, joka vaihtelee vähän hahmosta riippuen. Oma lempi hahmoni on Chris, en tiedä miksi, mutta pidän hahmosta kovasti. Lisäksi se on pieni ja sillä on housut ^^















Noin muuten mulle kuuluu toistaseksi hyvää, lukuun ottamatta väsymystä. Lisäksi sain tänään tietää ettei bändini laulaja ole kuvioissa vähään aikaan, mikä tarkoittaa että mun pitää tulla toimeen kahden muun kanssa...

Kuitenkin tänään paistoi aurinko ja oli hyvä fiilis ^^











Eipä mulla sen kummempia, nähdään pian~~




Panda kuittaa~~ 





2 kommenttia:

  1. Ihanaa kun postaat niin usein. ^^ Tai en tiiä onko sun postaustahti niin usein, mut mun tyyli on tää "no jos nyt saisin ees pari postausta kuussa". :'DD (En tosiaan oo esim yhtään jäljessä, hehe.)

    En tiiä mistä toi sun yhtäkkinen kommenttitulva tuli. :'D Luulen et ihmiset vaan tykkää kommentoida omia mielipiteitään tollasiin teksteihin, eikä vaan kommentoida "kivoja kuvia c:". Oon itse aika laiska kommentoimaan vaikka luenkin sunkin postauksia paljon, mut tollasiin mielipidejuttuihin on vaan helpompi keksiä kommenttia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa jos tykkäät lukee ;;w;; ja joo onhan se totta että mieli piteisiin on helpompaa vastata, mutta ihmettelen myös kävijä määrää, ku edellisii on tullu tollee 20-30 :'D

      Poista