keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Rapuraivoa, kriiseilyä ja vähän onneakin~

Moikka~


Jos vaikka alotetaan siitä et pyydän anteeks kaikilt mun twitter seuraajilta :'D Mun ulina on ollu varmaan hermoja raastavaa. Sori~ ^^'

Asiahan on nyt niin että mulla on kriisi. Vaikka oon ollu ihan varma etten enää vaihda cossi suunnitelmiini, niin hupskeikkaa, enhän minä nyt moissessa ajatuksessa pysy. Rainbowta ja Aladdinia en ala vaihtaa enää pois kun toinen on jo valmis ja toinen lähes valmis, mutta Chrisiä en ole vielä aloittanut, joten mechatyty saa siirtyä sivuun. Ei sillä että edelleen Chris on ihana hahmo ja haluaisin cossata sitäkin, mutta oon tosi epävarma sen asun suhteen ja siihen on vaikeempi löytää materiaaleja kun haluun just tiettyy kangasta.

Jos osasitte tulkita otsikon tai seuraatte mun twitteriä, niin tiedätte jo mistä on kyse. Asian nimi on Love live ja Maki Nishikino ^^
Ongelma vaan syntyy siitä että Makille on vaan se muutama kymmenen eri asua suunnilleen ja sit mun pitäs valita. Joo ei tule mitään :'D Ja kun löydän kivan niin ilmenee että
a) en osaa
b) se on talvinen asu
c) en nauttisi sen päälläpitämisestä
d) se on massacossattu
tai
e) Puvussa on tietty kuosi ja sellasta ei löydy mistään. (ja kun on kyse pikkukukista niin en alkas kyl ite niit maalaa tai mtn)

Joten en nyt sit yhtään tiiä minkä oon tekemässä uuu uuu~


Oon sentään onnistunu rajautuu näihin ja näistä viel tohon ala riviin.


Mut hei, ei Love live oo aiheuttanu pelkkää cossi kriiseilyä. Oon aika tosi onnellinen, kun mut pyydettiin Makiksi ranta Yukiconiin tulevaan bikinityty ryhmään. Siis eka kerta kun mut pyydetään mukaan cossi ryhmään. Saanks vähän itkeä ;;;3;;; En malttas odottaa uuuuu~~~ Nyt vaan pitää toivoo ettei mitään kakkaa tapahdu ja en pääsiskään rantaconeilemaan ^^' 




Mutta mutta, kertokaa minkä Makin teen, oisin kiitollinen mielipiteistä ja nyt siis joku noista kollaasin ala rivil olevist neljästä ^^

Panda kuittaa~~


7 kommenttia:

  1. Tee tämä: http://puu.sh/gdeR4/83f805f683.jpg Se on jotenki eniten sua ja uskoisin, ettei olis liian kuuma tai mtn :3 Itekki pidän Makista eniten Love Livestä vaikka en sitä pelaakkaan~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni on sanonut et mun pitäs tehä toi, mut kattoo nyt ^^

      Poista
    2. "Mutta mutta, kertokaa minkä Makin teen, oisin kiitollinen mielipiteistä ja nyt siis joku noista kollaasin ala rivil olevist neljästä ^^"

      Olenpas minä hassu :''DD

      Mutta siis ranta yukiin olis tulossa cossi? Tuo millä on kuppeja ja jotin ei sikäli ehkä olisin järkevin asu koska kuumuus ja suurempi riski, että kaadut hiekassa :'D

      hmm... sanoisin ehkä tuo valkopaitainen versio~

      Poista
    3. Desuun mä mietin viel, mutta ranta yukiin tulee toi mikä on yksinään tossa vihreel pohjal ^^

      Poista
    4. Ohhhhhhhhhhhhh No sitten :3 no sit ainakin näyttävyyden puolesta itse tekisin tuon missä on kuppeja ja tarjotin :3 saisi kivoja kuvia ; u ;

      Poista
  2. mie siuna ehkä teksin alimmalta riviltä vasemman puoleisimman :D siinä on kivasti yksityiskohtia, ja siinä pääsisis ompelijataidot valloilleen 8-)

    tai sit oikeimman puoleisin koska siinä taitaa olla naamio härpäke :D!

    onneksi en ole käynyt twitterissä vähään aikaan.. eikusiis :D...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestä ^^/ ja mä oikeesti säälin mun twitter seuraajii, oon ollu kauhee :'DDDDD

      Poista