torstai 12. helmikuuta 2015

Teinpä historiaa~

Moikka~

Mitä teille kuuluu? C:

Mä olen taas kipeä...en tosiaankaan tiedä miksi mä vedän bakteereja puoleeni kuin magneetti nuppineuloja käsityöluokan lattialta, mutta kipeenä mä olen taas jokatapauksessa...en nauti...
Koulussa sentäs olen ollut kuitenkin, mutta koska huomenna ei ole mitään kunnollista niin saa nähdä menenkö vai en.




Tänään oli penkkarit. Veljenihän on nyt abi, niin päätin sairastelusta huolimatta olla skippaamatta tätä iloista juhlaa. Abigaala oli varsin muikea, opettajille tehdyt laulut on aina mainioita ^^
Tipalan entisenä peruskoululaisena tiesin mitä koululla odottaa ja aamulla oikein mielelläni kiersin peruskoulun puolelta sisään ja pääsin eturiviin naureskelemaan niille paroille jotka erehtyi tulemaan lukion ovista. Abit oli tehnyt perinteisen kujan jonka läpi ihmiset kävelivät ja saivat varoa erinäisiä esteitä abien huutaessa ympärillä. 

Abigaalan jälkeen ykköset sai siivota koulun ja oon ihan tyytyväinen siihen kuin helpolla tän vuoden abit meijät päästi. Säälin vähän viime vuoden ykkösii, koska sillon koko koulu oli kuorrutettu paperisilpulla :'D

Siivoilun jälkeen päästiin pois ja lähdin Lallan kanssa keskustaan katsomaan rekkoja. Löydettiin myös Kana ja myöhemmin Jade ^^

Enkä nyt haluu olla puolueellinen, mutta kyllä Tipalan rekat oli parhaat. Muiden lukioitten rekkoi ei ollu päälystetty kunnolla, ja Tipalan perinteiset huiskat/epämääräset seipäät jois on paperi suikaleita tuo kyllä meteliä ja näyttävyyttä. Meijän abit nyt oli parhaita sori vaan :DD






Muuten arki on mennyt siinä missä ennenkin. Maanataina oli palautukset, eikä nyt mennyt ihan putkeen ja joudun uusimaan sekä enkun että ruotsin :c Enkä tiiä pitäskö mun olla ilonen vai surullinen, mutta teinpä historiaa. Sain nimittäin koko Tipalan historian huonoimman arvosanan enkust...3 1/2....älkääkä kysykö miten se on ees mahollista, mutta jos 5 saa sil et on puolet kokeest oikein, niin on se mahdollista :'D Koemenestykseni aiheutti facepalmailua abien keskuudessa.

Uusinnat on sitte ens viikon tiistaina, ja arvatkaa oonko saanu mitään niitten eteen aikaan...en ole. Paskasti tulee menee, mut murehditaan sitä sitte...

Lisäksi lähiakoina on sattunut semmoisia pieniä juttuja, kuten että pääsin isoseksi lappiin, jonne onkin lähtö heti kesän desua seuraavana päivänä. Jää condarrat darrailematta. Lisäksi koululla hommauduin tutoriksi, mikä on sekin ihan kivaa ^^

Lisäksi Rainbow dash cossini on nyt jotakuinkin valmis ^^ Jalat on vielä vähän kysymysmerkki, että mitä niihin keksin vai keksinkö mitään, mutta muuten on valmista. Jossain vaiheessa Operaatio cosplayn puolelle selitän myös tekovaiheista.




Tältähän se nyt sitten näyttää~


No mutta, minä yritän parantua ja ehkä vähän lukeakkin.





~~



2 kommenttia:

  1. Oi joi, vähänkö hieno tuo Rainbow dash cossisi! <3
    Toi on kyllä tosi kurjaa, jos joutuu koko ajan olemaan kipeänä :( Ite koputan kyllä puuta, että yleensä kun sairastun niin tauti menee myös nopeasti ohi. Ehkä sitä on niin jo karaistunut, kun päiväkodissa on töissä. Siellä räkäneniä nimittäin riittää ^^;
    Tsemppiä vielä uusintoihin! Ganbatte~! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taudit vielä venyy monen viikon pituisiksi että sikälikin kovin ikävää tämä :c mutta kiitos kiitos~~

      Poista