perjantai 17. heinäkuuta 2015

Cuento de hadas~

Moikka~

Voin ilokseni kertoa että Mörkö vaatekaapissa on jälleen saanut pikkusisaruksen~ Tosin sanoen tein (taas) uuden blogin...eh <:'D 

Tällä kertaa se ei kuitenkaan ole cosplay aiheinen, vaan paneutuu mun toiseen mulle tärkeeseen harrastukseen, nimittäin kirjoittamiseen. Wow, blogi johon kirjoitetaan! Ei, vaan novelliblogi, siis blogi vain ja ainoastaan mun novelleille. ^^
Joku saattaa ihmetellä miksi mä tämmösen tein, mutta ihan siksi että tiedän että teistä suurin osa lukee tätä blogia cosplayn takia, ja musta on alkanut tuntua ajatus siitä et tunkisin tänne novelleja vähän hassulta, se on kuitenkin niin eri maailma.

Toisin sanoen mun novelleja ei tule tähän blogiin enää, enkä laita niitä tonne "Novelleja" sivullekaan, paitsi jos jostain syystä Cuento de hadas kuolee, mutta tuskin se ainakaan ihan heti. ^^' En kuitenkaan poista täältä niitä mitkä täälä jo on~

Blogia pääsee kurkkaamaan tästä~



Halusin myös tulla näyttämään teillekin kuvia, joiden ottoon tuhrasin vaikka kuinka kauan aikaa ja vaikka kuinka paljon saippuakuplanestettä :D Tosin sanoen harjoitin vaikeaa taiteen lajia nimeltä saippuakuplien kuvaus~







Vähän myös muokkailin kuvia kivemmiksi, ja spämmäsin niitä pitkin somea ja bannerikin sai niistä jo osansa. Hups~ :_D

Huomenna meille tulee vieraita muistuttamaan mua siitä että menee vielä vuosi ennen kuin saan ajokortin ja oikeudet jos jonkin moiseen. Toivon totisesti että saan edes rahaa siitä hyvästä, että jaksan sietää sukuani koko naisen päivän, huh. :DD Toisin sanoen juhlistamme mun ja kaksosveljeni 17v synttäreitä vähän myöhässä. 

Sunnuntaista keskiviikkoon meneekeen aika lailla draaman harjotuksissa, ja loppu viikkokin varmaan pääasiassa Jovilla. Huomaan etten tee enää oikein muuta kuin lojun Jovilla... hups siitäkin. ^^'

Mutta mutta, Ranta yukiin en olisi tullut vaikka se olisikin pidetty, mutta nyt mun ei edes tarvi tuntee kateutta sen jälkeen lukiessani muiden postauksia siitä, koska kyseinen ranta jakso siis on huonojen sää ennusteiden takia virallisesti peruttu. Joitain ihmisiä sinne on kuitenkin kuulema menossa ihan muuten vaan, mutta minä en niihin kuulu, koska Jovi. 

Mut hei, käykää kurkkaamassa uutta blogia, ja kertokaa toki mitä te ootte puuhaillu? Lomakin loppuu kohta, joten nyt siitä kannattaa vielä ottaa kaikki irti! Oi voi, siellä ne uusinta kokeet odottelee, enkä oo vilkassukkaan kirjoihin eewwwww....^^''


Panda kuittaa~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti