lauantai 4. kesäkuuta 2016

Anna pois itkuista puolet~


Moikka~





Mitä teille kuuluu?

Mä en lupaa et täst tulee mitään, kauheen järkevää ja fiksusti jäsenneltyä tekstiä, koska kello on 0:10 ja oon ollu ihan puol unessa viimeset 4 tuntia.

"Uskoit henkiin ja uskoit haltijoihin, huomis päivään ja hammaskiejuihin, teit reittejä lumionkaloihin ja majan kuusen varjoihin"

Oon nyt enemmän ja vähemmän onnistuneesti selviytyny viimesestä koeviikosta. Oli jotenki tavallaan tosi mukavaa mut samalla tosi rankka koeviikko. Mul oli suurin osa päivistä 9-18, koska autokoulua aina kokeiden päätteeks. Väsytti, itketti, nukutti koko ajan.
"Terveiset yksinäisten maasta, oon monet päivät täällä ikävöinyt sua, ollut sateisella rannikolla kivi ilman toista jota vasten hioutua" 

Kuitenkin selvisin hengissä. Positiivista jo se itsessäänkin, mutta kokeetkin meni ihan ok. Hissasta, espanjasta ja ussasta 8, äikästä ja liikasta 9. No enkku oli taas 4, jos ei uusinnassa mene läpi, ni oon aikamoisessa lirissä, mut en jaksa miettiä sitä vielä. Äikän 9:stä olin tosi onnellinen, ja enpä mä olis iteltäni vähempää voinut vaatiakkaan, en lipsu mun äikän tasosta mistään hinnasta. Kirjotin kieltämättä aivan loistavat esseet ja olin pisteeni ansainnut. Myös hissa oli positiivinen asia, yleensä saan seiskoja hissassa, mut tällä kertaa kokeeseen tuli kaikki ne asiat just mitkä osasin, kirjotin ihan pirun hyvän esseen islamista ja sainkin siitä tosi hyvät pisteet varsinki kun mein hissan open pisteytys on aika tiukka.~~ 

"I know my ABC, yet you keep teaching me
I say, fuck your degree, alphabet boy
You think you're smarter than me whit all your bad poetry
Fuck all your ABC, alphabet boy"


Eilen broidi tuli kotiin. Se oli neljä viikkoa kiinni, niil oli metsässä rämpimistä, tikkaamisen harjottelua ja loppusota, sun muuta kaikkea. Oikeesti tosi kivaa et se on taas kotona ees pari päivää, kotona on ilman veljee tosi hiljasta ja yksinäistä. 

"Nada, nome falta nada
Cuando estoy contigo
cuando estamos solos
te juro no me falta nada
con tan solo un beso
todo el universo
se convierto en ti"

Tänään monet vietti ylpäärijuhlia ja minäkin kävin juhlistamassa kahta kaveria. Johkulla ei keretty Jutan kanssa kauaa olemaan, mutta Inarilla hengattiin senkin edestä. Ainakin neljä tuntia ja oli tosi kivaa. Sinne tuli paljon semmosia, joita seuraan twitterissä ja jotka seuraa mua, mut joille en oo koskaan irl kunnolla puhunu ja oli kivaa tavata ihan oikeesti. Oon niinku oikeesti onnellinen, siit kuin jaksoin olla niin sosiaalinen ja kuin mukavaa oli jutella ihmisten kanssa. Olette kivoja, harmi että en nää näitä ihmisiä mitenkään erityisen usein, coneissa lähinnä, ois niin kiva nähä useemmin~~
Juhlien jälkeen kyllä väsytti ja väsyttää, en oo koko päivänä syöny muuta ku yhen leivän ja kakkua ja viime yönä jäi unet sen verran lyhyiksi, että alkaa painaa. No mutta kesäloma, joten voin valvoo ja nukkuu myöhään. (En voi, ens viikolla alkaa ajotunnit 9:30 rips raps)







Hyvää yötä~










Kirahvi kuittaa~~













2 kommenttia:

  1. Syytän sinua siitä että otsikkosi kappale sou atm päässäni :(

    No ei oma vika

    Hyvä että selvisit koeviikosta! Miulla arvosanat vaihteli 6-9 asteikolla :D vähä jännittää ku saan huomenna tietää menikö ruotsin uusinta läpi (toivon toki et meni, mutta eritoten siksi että päätin juovani vikan muumilimun ruotsista ostetusta sixpackistä vasta kun se menee läpi xD saan juua sen sit vasta syksyllä,jos ei)

    VastaaPoista