maanantai 13. kesäkuuta 2016

#Ihanomacon ✨ ja ihan oikeesti cosplayta~~


Moikka~~




Loma noin niinku yleensä tarkottaa sitä et nukutaan pitkään, syödään hyvin, levätään, nähään kavereita, hengataan himassa...yms. MUTTA mitä onkaan tarkoittanut loma Kirahvin elämässä? :'D Kuolemaa.

Siis en ees kouluaikana ollu näin väsyny. Oon juossu koko alkaneen loman kodin ja autokoulun väliä, pysyn hereillä just ja just kahvin voimalla, meen ajoissa nukkumaan ja herään joka aamu noin 7:30. Sen lisäks vielä jotain perhelähtöistä feikkikesäduunia ja oon yrittäny lukee syksyn ylppäreihin. 




Autokoulusta voin twitteriäni seuraamattomille ohimennen tässä todeta, että ajaminen on ihan kamalaa, mutta ihan pirun siistiä ja oon ihan liekeissä. Eikä inssiinkään oo enää kuukauttakaan, mikäli tässä ollaan aikataulusssa pysymässä. 🔥🔥🔥 🚗💨

Viikonloppuna oli Desucon. Ne jotka seuraa mua twitterissä tai instassa, tietääkin miten kulutin oman con viikonloppuni, kun en sisäänkään päässyt. Toisin sanoen pidettiin Lindan kanssa #ihanomacon, mikä tarkotti noin parin vuorokauden edestä Disney ja Ghibli leffoja, herkkuja ja peittoja. Pääasiassa siis vietettiin kolme päivää peittoihin kääriytyneinä kattomassa piirrettyjä ja oli kieltämättä ihan hyvä coninkorvike. ^^' Oikeesti mua ei yhtään haittaa etten ollu ite conissa, koska a) ei mul ois ollu rahaa, b) eikä motivaatiota, c) siel oli töissä eräs jota en haluu nähä enää ikinä ja d) koska en tuntenut jääväni kuitenkaan mistään ihmeemmin paitsi, koska kun seuraa tarpeeks montaa cosplayaajaa twitterissä, niin joku live twiittaa conista kuitenkin koko ajan. Kaiken lisäks sain hirveen cosplayboostin muitten cosseista ja nyt vaan puhkun intoa! \o/




Lindan koiruli Pyrtsi~~ (Pyry)

Ja koska cosplaysta te haluutte kuulla, niin asiaan! Asioita on neljä ja puolet niistä on negatiivisia, mutta ei anneta sen haitata. :__D

Ensinnäkin mun oli tarkotus cossata Aconissa Rokka no yuushasta Fremyä ja Läpälöpö eeveelution Nico-Umbreonia. No, koska olen minä, niin ne molemmat peruuntu. (Lyön vetoa siitä ettette yllättyneet)
Nico, siksi että mulla ei oo tarpeeks rahaa kahteen uuteen cossiin kun erinäisiä raha-asioita kusi ja inspiraatiokin otti hatkat. (raha asia näytti siis tältä, koska en ryhmästä erotessani vielä tiennyt Fremyn peruuntuvan pois, mutta en nyt ole menossa takasin. Antteeks ryhmä ^^'') KUITENKIN KYS. RYHMÄ ON EDELLEEN ACONIIN TULOSSA, ETTÄ JOS HALUAT PAIKKANI NICONA, TAI VAIHTOEHTOISESTI OLLA RIN TAI HONOKA, NIIN KERRO, NIIN VIEN ASIAA ETEENPÄIN. Ja näin ollen tarjouduin ryhmää kuvaamaan.

Fremy taas kusas peruukin suhteen. Tilaamani peruukki oli huomattavasti liian lyhyt, joten päätin että siirrän tyttösen vaan suosiolla myöhemmäksi ja keksin jotain muuta. Harmitti. Harmitti paljon, mutta minkäs teet ja kuitenkin on muitakin hahmoja joita voin cossata.

Kuitenkin siis jotain positiivistakin, keksin samantien itselleni muuta cossattavaa ja olen jo hankkinut kankaatkin. \^^/ 
Lisäksi keksin itselleni toisenkin hahmon, jolle mulle on vieläpä kaapissa oikeestaan kaikki, proppi on ainoa johon pitää vähän itse ommella, mutta muuten pääsen halvalla. Jippii~~ 

Ja mistä on kyse? No näistä ^^




Eli lauantaille Avatarista Sokka ja sunnuntaille Kill la Killistä Mataro, eli Makon pikkuveli. Lisäksi koska satun omistamaan mopsi pehmolelun, niin teen sille hupparin ja otan Matarolle Gutsin mukaan. Conin aikana voi tosin sitten käydäkin niin, etten jaksakaan bindata kahta päivää, ja jätän Mataron pois ja olen sunnuntain siviileissä, mutta sen näkee vasta sitten. 

Tällä hetkellä Mataron peruukki on työn alla ja Sokka ja Gutsin huppari venailee kankaina. Kirjotan näiden edistymisestä sitten kun kerkiän saada jotain konkreettista aikaan. Toivottavasti pian, mutta voi mennä viikkokin, kun mun pitää tällä viikolla öljytä meidän terassi ja pestä kaikki ikkunat talosta, ja niihin menee aikaa, kun autokoulullakin ravaan joka päivä.




Kiitos kun luit ^^













Kirahvi kuittaa~~













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti