maanantai 18. heinäkuuta 2016

No melkein Pokemon Go~


Moikka~~ 



Animeconissa tosiaan ekaa kertaa kuvasin conissa photarin. Yleensä oon ite kameran edessä, mutta kun tilaisuus tuli, niin halusin kokeilla myös tällä puolella kameraa, koska valokuvaus on kuitenkin yksi suurista intohimoistani. Oon aiemminkin kyllä kuvannut cossiphotareita, mut vaan Lallan cosseja, ja ne photarit on aina enemmän perseilyä, ku vakavaa toimintaa, joten oli ihan jännää kuvata jollekkin toiselle, vaikka tunsinkin porukan jo entuudestaan. 

Eli Love live eeveelutions~




Sylveon Kotori: Chiku
Glaceon Eli: Cilla
Espeon Nozomi: Jutta



















Omat lempikuvani on 10. ja 11. ^^


Kiitos ryhmälle et sain kuvata ja sanon nyt tässäkin, että voin Traconissa ainakin yhden kuvattavan vielä ottaa, mulla on jo yks, mutten tiiä kumpana päivänä. Laita kommenttia tai twitterissä jotain jos haluut kuvattavaks.


Sit viel semmonen pikkuasia, kuten et ostin uuden puhelimen vihdoin, ku hermot meni siihen Lumiaan ja nyt minut löytää kaiken muun somen lisäksi myös snapchatistä. Nimellä Kirahvilapsi olen sielläkin.~~ ^^ Saa seurailla~

Oon kyl ihan onni tost uudest puhelimest, sain vihdoin Läpä löpön ja nyt myös Pokemon Gon:n ^^






Mitkä on teijän lempi kuvii, ja seurailkaahan snapis~ 
^^











Kirahvi kuittaa~~











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti